Mars: V raketě Falcon Heavy
Ve filmu Mars: V raketě Falcon Heavy prozkoumává plány jak dopravit člověka na Mars a poskytuje pohled do jedné z nejrevolučnějších společností na světě. Film byl natočen v průběhu tří let a poskytuje pohled na Elona Muska a jeho inženýry, kteří s úspěchy a nezdary posouvají vesmírný průmysl kupředu rychleji než kdy předtím.