Den na Marsu
Epická cesta okolo Marsu zachycující jeden oběh okolo rudé planety od úsvitu do západu odhalující rudou planetu tak, jak jste ji nikdy předtím neviděli. Film využívá dosud nepoužitá data z orbitálních plavidel a roverů o Marsu a odhaluje jeho krajinu a neuvěřitelný příběh. Po cestě uvidíte největší sopku ve vesmíru, prastará jezera, mimozemské ledové světy a pozůstatky dřívějších misí.