Maturiťák
Ve filmu Maturiťák má každý pár svůj příběh a žádné dva nejsou úplně stejné. Pro Novu Prescott (Aimee Teegarde) je to typický příběh o tom, že protiklady se přitahují. Zamiluje se totiž do chlapce (Thomas McDonell), který se jí připlete do cesty na dokonalý maturitní ples. V dramatu, kterému nechybí ani velká dávka humoru, se odhalí mnohá tajemství a zdánlivě pevné vztahy se rozpadnou, aby mohla vyrašit nová láska. Připravte se na nesmírně vtipné rande s osudem a pohlednými mladými herci v hlavních rolích. Na střední škole můžete zažít spoustu vzrušujících večerů, ale Maturiťák zažijete jen jeden!