Odkrývání Bermudského trojúhelníku
V tomto hodinovém speciálu ze stanice National Geographic prozkoumávají tvůrci zlověstnou pověst Bermudského trojúhelníku tím, že z něj vypustí vodu, aby zjistil, co přesně leží pod povrchem tohoto mytického trojúhelníku. S pomocí dat ze sofistikovaných sonarů se podívejte, jak vypadá dno oceánu pod Bermudským trojúhelníkem.