Pollyanna
V této nadčasové tapisérii Walta Disneyho z maloměstské Ameriky získala Hayley Mills speciální cenu Akademie za roli Pollyanny. Vystupuje zde Pollyanna, sirotek, který přináší jas do života každého, koho potká. Její teta Polly (Jane Wyman) je na druhou stranu příliš zaujatá zevnějškem, etiketou a místní politikou, než aby si užila svou temperamentní neteř. Teta Polly si neuvědomuje sílu lásky a lehkovážnosti, dokud vesnice není na pokraji ztráty své "Glad Girl." POLLYANNA je krásný román plný smíchu, slz a inspirace pro celou rodinu, který dokazuje, že schopnost pozitivního myšlení je dnes stejně příjemná jako na přelomu století!