PORTRAITS DE VOYAGE : Autostop au Québec
Autostop je úžasný způsob seznamování se s novými lidmi. Na silnicích lesnatého Québecu zažijeme čtyři neobvyklá setkání. Mimo jiné s lovcem losů a policisty.