PORTRAITS DE VOYAGE : MOSCOU - À la Recherche de Laïka
V této epizodě prozkoumáme hlavní město Ruska, Moskvu, abychom vzdali hold Lajce. Tento sovětský pes byl první bytostí, která se ocitla na oběžné dráze Země.