Princ(ezna)
Gabriel je sedmiletý čínský chlapec, který má rád balet. Ve škole se spřátelí s jiným čínským chlapcem, Robem. Robovu otci je ovšem Gabrielovo „zženštilé“ chování podezřelé a rozhodne se zakročit.