Rostoucí tesáky
Val Garciová, mexickoamerická puberťačka, která je napůl člověk a napůl upír, musí svoji identitu skrývat v obou světech. Když se její lidský nejlepší kamarád objeví v její příšerami zamořené škole, musí čelit pravdě, svojí identitě i sama sobě.