Průzkumník speciál: Boží hrob
Buďte svědky spolupráce náboženské komunity, architektů, vědců a historiků při vzácném úsilí o obnovu stavby chránící Kristův hrob v Jeruzalémě. Odhalují dlouhá léta utajovaná tajemství a zkoumají teorie o původu hrobky a Ježíšově pohřbu.