Ztracená hrobka Alexandra Velikého
Archeoložka Pepi Papakosta se vydává na misi najít ztracenou hrobku Alexandra Velikého. Při vykopávkách v centru Alexandrie v Egyptě, městě, které Alexander založil před 2 300 lety, objevuje vzácnou mramorovou sochu Alexandra spolu s řeckými poklady a tajnými tunely. Největším jejím nálezem je však nečekané odhalení.