Rekonstruktio
Dva staří přátelé ze školy, Pia a Lassi, se sejdou, aby zavzpomínali na své mládí, když se objeví starý dopis, jenž v obou vyvolá poněkud odlišné vzpomínky na školní party v hotelu v roce 1982.