Ropná skvrna 20. století
V roce 1978 se u pobřeží francouzské Bretaně poroučel ke dnu supertanker Amoco Cadiz naložený 220 000 tunami ropy. V důsledku této nehody se u Francie objevila největší ropná skvrna v její historii. Šlo o jednu z největších ekologických katastrof 20. století. O 40 let později Loïck Peyron zjišťuje, jak si příroda s katastrofou poradila a jak jsme se z ní poučili my lidé.