Z Paříže do Pittsburghu
Ve filmu Z Paříže do Pittsburghu ožívá vášnivé úsilí jednotlivců bojujících na vlastních dvorcích s nejtvrdšími hrozbami spojenými se změnou klimatu. Odehrává se na pozadí debaty o energetické budoucnosti v USA a rozhodnutí Ameriky opustit Pařížskou klimatickou dohodu. Film popisuje, o co všechno jde komunitám v zemi a jakými inspirativními způsoby Američané reagují.