Bokovka
Výlet s ochutnávkou vína na počest posledních dnů svobodného mládence se zvrtne, když se svým kamarádem šlápnou na plyn a vyrazí směrem ke krizi středního věku.
Spisovatel, který se potýká s problémy, a jeho nejlepší přítel herec se dostanou do nejrůznějších potíží, když se před svatbou nejlepšího přítele vydají na ochutnávku vín.