Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti
Od režiséra Tima Burtona přichází dobrodružný a velmi nápaditý fantastický příběh. Když Jake rozluští záhadu, která se prolíná do alternativních realit a časů, objeví tajemný svět, kde žijí děti s nadpřirozenými schopnostmi, včetně levitující Emmy, neviditelného Millarda a Olive, která umí ovládat oheň. Brzy však přichází nebezpečí a děti musí spojit své síly, aby ochránily svět, který je stejně výjimečný jako ony samy.