Skrytá království čínské divočiny
Seriál zavede diváky na tajná místa čínské divočiny a odhalí krásy jejích skrytých království. Díky unikátnímu přístupu do různých lokalit se vydáme na cestu po magických královstvích a prozkoumáme pět velmi odlišných světů. Mezi „hvězdy“ těchto království patří ikonická charismatická zvířata sdílející své světy s dalšími fascinujícími tvory.