Something's Coming: West Side Story - A Special Edition of 20/20
Nahlédnutí do zákulisí filmu. Vybrané rozhovory a diskuze s herci, členy štábu, portorickými umělci a novináři o tom, jak tento příběh ovlivnil jejich životy.