Soul II Soul
Nebývalý úspěch skupiny Soul II Soul v britské černošské hudbě je poznamenán jejími kulturními kořeny a neustálou modernizací, která zásadně ovlivnila rave kulturu. Jejich živé vystoupení, odehrávající se v proslulých londýnských studiích Metropolis, představuje jejich kultovní hit „Back to Life“, který ztělesňuje jejich vlivnou roli v historii britské hudby.