Soul
Vypráví o cestě Eneka Atxy do Japonska, kde se setkává s 91letým Jiro Ono. Oba uznávaní šéfkuchaři jsou držiteli tří michelinských hvězd. Navzdory rozdílnému věku a původu vaří s vášní a usilují o dokonalost.