Stav obležení
Když v New Yorku začne boj s terorismem, všechny naděje jsou namířeny na agenta FBI (Denzel Washington) a armádního generála (Bruce Willis), aby zjistili, kdo za tím stojí, a zastavili zkázu.
Po výbuchu plného brooklynského autobusu v ulicích New Yorku započne boj s terorismem. Speciální agent FBI Anthony „Hub“ Hubbard (Denzel Washington) a generál americké armády William Devereaux (Bruce Willis) musí zjistit, kdo za tím stojí. Jedná se o příběh nebezpečí na každém kroku, jelikož jim nezbyde nic jiného než se pustit do otevřeného boje proti skupině nemilosrdných teroristů.