Superpes
Po nehodě v záhadné laboratoři šíleného vědce Dr. Simona Barsinistera získá obyčejný pes nadpřirozené schopnosti… včetně schopnosti mluvit lidskou řečí! Oděn v superhrdinský obleček chrání Superpes občany Capital City, obzvláště pak krásnou kokršpanělku Polly Purebreedovou. Když hrozí, že Dr. Barsinister a jeho přerostlý nohsled zničí Capital City, může situaci zachránit jedině Superpes.