Tajemný let
Při letu ve dvanáctikilometrové výšce v supermoderním letadle, které Kyle Prattová (Jodie Fosterová) pomohla navrhnout, zmizí beze stopy její šestiletá dcera Julia.
Držitelka Oscara Jodie Fosterová podává vynikající výkon v akčním thrilleru TAJEMNÝ LET. Při letu ve dvanáctikilometrové výšce v supermoderním letadle, které Kyle Prattová (Jodie Fosterová) pomohla navrhnout, zmizí beze stopy její šestiletá dcera Julia. Anebo snad ne? Nikdo v letadle totiž nevěří, že Julia byla vůbec na palubě. Zoufalé a osamělé Kyle teď nezbývá než se spolehnout na svůj vlastní rozum, aby záhadu rozluštila a svou dceru zachránila. Od producenta filmů APOLLO 13 a ČISTÁ DUŠE přichází vzrušující thriller TAJEMNÝ LET, který vás udrží v napětí od začátku až do konce.