Tajemství žraloků bělavých
Dokument Tajemství žraloků bělavých odhaluje tajemství těchto nebezpečných obrů: jak migrují a jak loví. Mořský biolog Dr. Ryan Daly a tým vědců využívají nejmodernější technologie, aby odhalili pohyby a chování žraloků bělavých s nadějí, že lépe pochopí, proč se pouštějí stále hlouběji na naše území.