Takk for turen
Lyžař v důchodu se stará o svého nemocného bývalého kouče, přičemž přemítají o společné minulosti a budoucnosti. Roland a Bertil spolu žijí v odlehlém domě ve východním Norsku. Diagnóza Bertilovy rakoviny však vrhne stín na jejich vztah a jejich role se rázem obrátí. Roland se musí starat o svého starého kouče a partnera, jenž odmítá jakoukoli léčbu, která by mu prodloužila život. Společně přemítají o svém vztahu a kariérách, zatímco Roland se rovněž musí připravit na život bez Bertila.