Deníky Lady Bird Johnsonové
Od oceňované režisérky Dawn Porterové a produkčních společností Trilogy Films a Industrial Media přichází přelomový dokumentární film Deníky Lady Bird Johnsonové, který na základě zvukových deníkových záznamů vypráví příběh jedné z nejvlivnějších a nejméně pochopených prvních dam v historii.