The Most Magical Story on Earth: 50 Years of Walt Disney World
Vydejte se na Floridu a oslavte s námi 50. výročí založení světoznámého zábavního a rekreačního parku Walt Disney World Resort. Vezmeme vás na historickou výpravu napříč půlstoletím a pak ještě dál.
Vydejte se na Floridu a oslavte s námi 50. výročí založení světoznámého zábavního a rekreačního parku Walt Disney World Resort. Vezmeme vás na historickou výpravu napříč půlstoletím a pak ještě dál. Užijte si velkolepé vizuální efekty a hudební vystoupení za doprovodu věhlasného symfonického orchestru Orlando Philharmonic Orchestra a rozhovory s oblíbenými herci, herečkami a sportovci, se členy štábu Walt Disney World, bývalými i současnými tvůrci zábavy a vedoucími pracovníky společnosti Disney, kteří se na tomto kouzelném pohádkovém světě svým jedinečným způsobem podíleli.