The Phoenix of Gloucester
Charlie, frustrovaný spisovatel z města, je poslán do rozpadajícího se venkovského domu svého stonajícího dědy, kde má sbalit všechny jeho věci. Při posledním setkání s dědečkem, jenž je nyní v hospicu, Charlieho žádá, aby našel záhadného „Fénixe“. Díky přirozené kráse okolí domu a náhodnému setkání s místní umělkyní, Charlie začne chápat, co tím jeho dědeček myslel.