This Time Away
Nigel je stárnoucí muž žijící jako troska pronásledovaná vzpomínkami na rodinu, kterou kdysi měl. Jednoho dne dorazí nečekaný návštěvník a osamělou rutinu mu naruší.
Nigel stárne a tráví život před televizí. Jednoho dne jeho klid naruší skupina dětí. Odežene je a nevědomky tak zachrání život roztomilého robůtka. Nečekaný návštěvník prokáže svoji užitečnost a postupně si získává Nigelovu důvěru. Zjišťuje, že muž nebyl vždy sám, že kdysi míval rodinu.