Tortured To Death: Murdering The Nanny
Příběh začíná v roce 2011, kdy Sabrina Kouiderová, francouzsko-alžírská stylistka, která se stýkala s celebritami jako Tinie Tempah a Maria Kouka, měla krátký vztah se zakladatelem skupiny Boyzone Markem Waltonem. Románek trval jen několik měsíců, ale Sabrina byla po rozchodu Markem posedlá. Tento dokumentární film přibližuje šokující případ páru, který mučil, a nakonec i zavraždil svou chůvu.