Tour Du Faso
Tour du Faso sleduje tři outsidery v největším africkém cyklistickém závodě napříč pouští. Uprostřed evropského perfekcionismu a africké reality jdou vášnivě za svými sny. Film neklade důraz na vítězství, ale na samotný zážitek, který nabízí pohled do předkomerčních desetiletí. S celkovou výhrou 25 000 eur je účast vším.