Grazing the Sky
Intimní pohled na život současných cirkusových umělců v Cirque Du Soleil i mimo něj. Film sleduje příběhy několika různých umělců a poskytuje divákům nebývalý vhled do jejich životů a umění. Je svědectvím o lidském duchu a síle jít za svými sny a zároveň poctou půvabu a síle umělců, kteří používají své tělo jako nástroj.