Trable s tramvají
Průvodčího Oswalda zastaví kráva na kolejích, která se odmítá pohnout. Poté ho čeká strmý kopec, se kterým má vozík problémy. Když se konečně dostane na kopec, vozík se začne neovladatelně divoce řítit dolů. Dokáže Oswalda zachránit jeho šťastná králičí packa?