Nebezpečné myšlenky
Bývalá mariňačka vyučuje na střední škole třídu drsných, ale chytrých studentů z chudinské čtvrti. Když selžou běžné metody, sáhne k nekonvenčním. Vzepře se pravidlům a sestaví vlastní osnovy.
Bývala příslušnice amerického námořnictva LouAnne Johnsonová, nová středoškolská učitelka, dostane na starost třídu drsných, ale chytrých studentů z chudinské čtvrti. Když zjistí, že je nedokáže zaujmout běžnými metodami, sáhne svérázná slečna Johnsonová k nekonvenčním metodám. Vzepře se pravidlům a sestaví vlastní osnovy. Dodá studentům novou sebedůvěru a motivuje je k naplnění jejich největšího potenciálu.