Vražda V Pohoří Maures
V srdci pohoří La Sainte Victoire objeví vojáci na cvičení v lese tělo prošpikované šípy. Poručík četnictva Diane Giraudová je vyslána, aby případ vyšetřila. Jejím partnerem se stává kapitán Alex Lançon, právník, kterého armáda pověřila, aby se k vyšetřování připojil. Jejich pátrání je zavede k Bernardu Dufourovi, šéfovi společnosti pracující s delikventy.