Východ
V tomto sexy thrilleru mladá žena (Brit Marlingová) infiltruje nebezpečnou aktivistickou skupinu, která se zaměřuje na nedbalé korporace; Dále hrají také Alexander Skarsgård a Elliot Page.
Od producenta Ridleyho Scotta a režiséra Zala Batmanglije přichází napínavý sexy thriller s Brit Marlingovou, Alexanderem Skarsgårdem a Elliotem Pagem v hlavních rolích. Ambiciózní nováček v elitní soukromé tajné službě (Marlingová) je pověřen infiltrací nepolapitelné aktivistické skupiny, která terorizuje nedbalé vedoucí představitele firem. Čím víc se do toho zaplete, tím větší riziko v tomto napínavém konspiračním příběhu hrozí.