Ukradená kost
V tomto prvním oficiálním příspěvku do kreslené série o Plutovi je náš neohrožený pejsek na útěku poté, co ukradl buldokovi Butchovi kost. Pluto najde útočiště v pouťovém Zrcadlovém bludišti. Z počátku se zkreslených odrazů děsí, to se ale brzy změní a Pluto si užívá dobrodružství plné zábavy a za pomoci zrcadel se Butchovi brání.