Zlobivá devítka
Rošťácký páťák Andy zůstane o Vánocích bez dárku. Uvědomí si, že se zřejmě ocitl na Santově seznamu zlobivců, a cítí se ukřivděný. A tak dá dohromady tým osmi dalších zlobivců, kteří mu pomohou provést rafinovanou loupež v Santově vesnici na severním pólu, aby se zmocnili dárků, které si podle svého názoru zaslouží.