24Kitchen Gourmet Specials
Ve 24Kitchen máme spoustu inspirace pro sváteční lahodné pokrmy. Od krocana po zvěřinu, nebo brusinky a broskve. Nechte se inspirovat Hugem, když zjišťuje, jak Holanďané dělají své lahodné grilované pokrmy.