Guilty Pleasures
Guilty Pleasures jsou tím, o čem tento pořad 24Kitchen je. V každém dílu se slavní Nizozemci svěří se svými tajnými stravovacími návyky a sdílí své oblíbené tajné neřesti. Šéfkuchař z pořadu 24Kitchen, Perry de Man, dodá těmto pokrmům originální kouzlo.
Guilty Pleasures jsou tím, o čem tento pořad 24Kitchen je. V každém dílu se slavní Nizozemci svěří se svými tajnými stravovacími návyky a sdílí své oblíbené tajné neřesti. Šéfkuchař z pořadu 24Kitchen, Perry de Man, dodá těmto pokrmům originální kouzlo a společně připraví jejich gurmánskou verzi. Ocení celebrita nové pojetí?