4Ever
Mladí hudebníci Ian, Andy, Dario a Ciro se náhodou setkají v restauraci, když zmizí cenná kytara, kterou si jeden z nich půjčil. Společně musí najít způsob, jak ji získat zpět a vrátit jejímu majiteli. Aby dosáhli svého cíle, musí se stát uznávanou chlapeckou kapelou v Miami, sotva se navzájem znají.
Ian, Andy, Dario a Ciro se náhodou setkají při hádce v restauraci. Brzy se dostanou do nečekané situace: zmizí cenná kytara a všichni čtyři ji musí získat zpět, než si její majitel uvědomí, že si ji jeden z nich půjčil, aniž by se o tom dozvěděl. Aby se jim to podařilo, budou muset tito talentovaní hudebníci ovládnout miamskou hudební scénu a vytvořit úspěšnou kapelu. Když vyjdou najevo osobní neshody a zrady, stane se hledání jedinečné melodie společným jazykem, který je udrží pohromadě.