Zneuznaný herec Wagner se pokoušel prorazit běžnými způsoby, ale neuspěl, a tak se obrátí na výstředního guru Johnnyho Silvu. Jeho rady ve stylu „opakovaná lež se stává pravdou“ Wagnerovi vynesou internetovou slávu – nažene miliony sledujících, vymýšlí si románky i filmové role. Hvězdička internetu si chce užívat slávy plnými doušky, dokud to půjde… pokud však neskončí na černé listině.
Brazilský komediální seriál sleduje osudy zneuznaného herce Wagnera, který si musí vydělávat na živobytí představeními v domovech důchodců a na dětských oslavách. Po celé řadě neúspěšných konkurzů vyhledá rady výstředního guru Johnnyho Silvy. Ten ho pohání, aby šel za slávou, ať to stojí cokoli. Wagner si vymyslí falešný život na sociálních sítích včetně falešného románku s celebritou a role v neexistujícím akčním filmu. K jeho překvapení to funguje! Získá miliony sledujících i první skutečnou filmovou roli. Společně s internetovou slávou ale přichází i mnoho hejtrů a neustále přítomná cancel culture. Wagner postupuje podle Johnnyho manuálu, vrhá se do šílených a nebezpečných akcí, ze kterých šílí on i internet. Po úspěchu posledního a největšího kaskadérského kousku získá roli ve velké španělské produkci, ale cestou jeho letadlo záhadně zmizí a celý svět si klade otázku, kde je.