RapCaviar uvádí
Nový, poutavý dokumentární seriál zabývající se některými z nejprovokativnějších aktuálních témat prostřednictvím příběhů hiphopových vizionářů a vycházejících hvězd. Seriál vychází z vlivného playlistu na Spotify z roku 2015 a představuje hluboký ponor do aktuálního dění, který rozplétá důležitá témata a nabízí pohled na svět z perspektivy umělců.