Seriál Odvězněný je prvotřídní, půlhodinové komediální drama o chaotické, perfekcionistické poradkyni pro život a vztahy, která je svobodnou matkou a jejíž život se obrátí vzhůru nohama, když je její otec, drogový dealer, po sedmnácti letech propuštěn z vězení a nastěhuje se k ní domů.