My Wife and Kids
Michael Kyle je moderní hlava rodiny, která v domácnosti uplatňuje svůj osobitý styl výchovy. Michael vychovává svoje děti pomocí jemu vlastního stylu moudrého humoru. Michaelově ženě Janet se podařilo dobře vyvážit péči o domácnost, budování kariéry i výměnu důležitých point s Michaelem. Michael a Janet vychovávají tři děti – středoškoláka Michaela Jr., na jehož adresu Michaelův důvtipný výchovný humor směřuje nejčastěji, náladovou dospívající dceru Claire, mezi jejíž oblíbené činnosti patří žádání Michaela o peníze, a šestiletou Kady, která zřídkakdy nechá tátu říct poslední slovo.