Americký táta
Animovaný seriál, kde Stan Smith, agent CIA ve Virginii má za cíl národní bezpečnost. Jeho rodina, mluvící zlatá rybka a mimozemšťan, kterého zachránil z Oblasti 51, zaměstnávají Stana, když se snaží zabránit teroristickým aktivitám v USA.
„Americký táta“ je rozvratný animovaný seriál, který se točí kolem Stana Smithe (Seth MacFarlane), agenta CIA se sídlem v Langley Falls ve Virginii, který je nesporným expertem na zbraně a hrdým otcem rodiny. Stan je neustále ve střehu kvůli teroristickým aktivitám a půjde do jakýchkoliv extrémů, aby ochránil svou milovanou Ameriku a udržel svou vlast v bezpečí. Stačí se podívat na nouzový telefon na jeho lednici a na to, jak střílí do topinkovače, kdykoliv z topinkovače vyskočí hotová topinka.