Call It Love
Když rodina Wudžu náhle přijde o svůj dům, rozhodne se Wudžu pomstít za všechny nespravedlnosti, kterými byla vystavena. Její údajný nepřítel, Dongdžin, je však srdečná, osamělá a jemná duše. Podaří se jí provést její plán pomsty?