Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
Když naši hrdinové nejsou na misi, Černý kocour se při každé příležitosti snaží, aby se do něj Kouzelná Beruška zamilovala. Netuší však, že ona má oči jen pro pohledného Adriena! Podaří se mu přesto svést Kouzelnou Berušku svými plány, z nichž každý je beznadějnější a zábavnější než ten druhý?