Cooking for One Week
V tomto pořadu vám dá Danny Jansen dokonalý receptový tahák pro chvíle, kdy máte na vaření málo času. Pokud podle těchto receptů uvaříte o víkendu, ušetříte si čas ve všední dny a na stůl díky nim dáte lahodné čerstvé jídlo.