Divočinou s Jackem Randallem
Vydejte se na procházku do divočiny se zoologem Jackem Randallem, který pátrá po exotických, ohrožených a kultovních druzích v těch nejnepříznivějších prostředích na planetě. Jack se vydává hluboko do australského vnitrozemí, aby prozkoumal smrtící krokodýly, nevypočitatelné krajty, ohrožené zelené želvy, jedovaté hady a divoké klokany.